.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه


* از اردبيل خبر مي‌رسد سخنان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل كه قبل از سخنراني رئيس‌جمهور در سفر اخير به اين استان ايراد شده بود، از كليه بخش‌هاي خبري صدا و سيماي مركز اردبيل حذف شد. وي در سخنان خود به عدم اجرائي شدن بعضي مصوبات دو سفر قبلي رئيس‌جمهور به استان اردبيل اعتراض كرده بود.

* سفارت سوئد در تهران براي صدور ويزا به ايرانياني كه قصد عزيمت به اين كشور اروپايي را داشته باشند، مصاحبه‌اي كتبي و شفاهي را طراحي كرده است. به گزارش فارس، يكي از اين سئوالها اينست كه نظر شما درباره اسرائيل چيست؟ اگر شما جواب منفي بدهيد، ويزاي شما صادر نمي‌شود و يا اينكه نمي‌توانيد به راحتي وارد اين كشور شويد. يكي ديگر از سئوالها اينست كه اگر روزي در ايران نظام تغيير كند، شما مايل هستيد در سوئد بمانيد يا به آمريكا سفر كنيد نيز از ديگر سئوالات اين مصاحبه است. دريافت وجه الضمان ميلياردي نيز از جمله شرط‌هاي صدور ويزا است. به نظر مي‌رسد وزارت خارجه كشورمان بايد با اين اقدام برخورد نمايد.

* فساد در عرصه فوتبال، هر روز گسترده‌تر مي‌شود. به گزارش تابناك، سه بازيكن يك تيم فوتبال در حاشيه سفر تيم شان به يكي از شهرهاي كشور در فرودگاه با خانمي كه خود را هوادار تيم طرف قرارداد آنها معرفي كرده، اقدام به دست دادن و روبوسي كردند كه اين اتفاق از چشم ماموران انتظامي دور نمانده و آنها با گزارش اين ماجرا به مسئولان ذي ربط زمينه برخورد قانوني را فراهم آورده‌اند. انتشار اين خبر مدير عامل سرشناس اين تيم ليگ برتري را به تكاپو انداخته تا مانع از جلب بازيكنان تيم پرستاره‌اش شود اما به وي اعلام شده كه اين بازيكنان بايد پاسخ گوي رفتار خود باشند.

* سرپرست دفتر حافظ منافع جمهوري اسلامي ايران در قاهره از پيشنهاد ايران به مصر در زمينه همكاريهاي كشاورزي و هسته‌اي خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر، "مجتبي اماني" در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط افزود: زمان اجرايي شدن توافقنامه هواپيمايي ميان دو كشور كه "حميد بقايي" معاون رئيس‌جمهور اخيراً با سفر به مصر بر امضاي آن نظارت داشت، مشخص نشده است. وي با اينكه قاهره شرط بهبود روابط دوجانبه را تسليم و يا اخراج مصريهايي كه به ايران گريخته‌اند اعلام كرده است، سرپرست دفتر حفاظت منافع ايران از روند صعودي روابط ميان ايران و مصر خبر داد. حسني مبارك، رئيس رژيم مصر، اخيراً در مصاحبه با يك نشريه نظامي مصر، ايران را به تلاش براي دست يابي به سلاح اتمي متهم كرد و گفت اين اقدام ايران، منطقه را به لب پرتگاه برده است!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.